Bestellen en Levering

Op deze pagina kunt u vinden hoe u een bestelling op de website plaatst.

Bestellingen uitvoeren

Op onze website kunt u op een veilige manier bestellingen plaatsen van ansicht- en wenskaarten. Zodra u uw bestelling compleet heeft, kunt u naar uw winkelmandje. Daar ziet u een overzicht staan van de door uw geselecteerde kaarten. Hier kunt u nog wijzigen uitvoeren . Bij de kaarten kunt u zien wat de voorraad is en u kunt hier uw aantal kaarten nog aanpassen.

Mocht er een actie gaande zijn, dan heeft u hier de gelegenheid om uw code toe te voegen bij “Wat wilt u nu doen?”. Tik daar aan “Kortingscode toevoegen”. Hier vult u de code in zoals weer gegeven op de website. Bijvoorbeeld “Zomer” of “Kortingsactie”. Dan kiest u voor “toevoegen” en de korting wordt toegepast. Dan kiest u voor "Afrekenen". U komt dan terecht in de afrekenpagina. Hier kiest u waar uw bestelling naartoe moet worden gezonden en welke betaalmethode u wenst.
Mocht u op de vorige pagina de korting vergeten zijn of is deze niet gelukt? Dan heeft u ook op deze pagina de mogelijkheid om dit toe te voegen. Mocht dit echt niet lukken, neemt u dan contact op via ons contactformulier, wij helpen u graag.

Wanneer alles is ingevuld, selecteert u het vinkje voor de algemene voorwaarden en zal het betaalproces worden gestart.

Voor meer informatie over de algemene voorwaarden bekijkt u:
Algemene Voorwaarden

Verzending

Wanneer er bij ons een bestelling binnen komt zullen wij dit zo snel mogelijk verzenden.
De verzending van het pakket wordt door PostNL verwerkt en geleverd.
Hierdoor is de levertijd afhankelijk aan de door PostNL geslecteerde leveringsdagen. Zie voor meer informatie over de PostNL bezorging, bekijkt u dan de volgende website:

Bezorging PostNL

Hieronder vindt u de tabel die PostNL hanteert voor de levering van brievenbuspost.

Gepost op:
Bezorgd voor 18.00 uur op:
Maandag
Dinsdag
Dinsdag
Woensdag
Woensdag
Donderdag
Donderdag
Vrijdag
Vrijdag
Zaterdag
Zaterdag
Dinsdag
Zondag
Dinsdag


De verzendkosten die worden gerekend voor een bestelling zijn €1,95. Wij vragen voor de verwerking en transactie van de bestelling €1 euro administratiekosten.


Retourneren

Mocht het onverhoopt zo blijken dat een kaart beschadigd aankomt of dat er een kaart bijzit die niet naar wens is of niet is besteld. Neemt u dan contact met ons op. Zo kunnen wij met u gezamenlijk kijken naar een passende compensatie.

Mocht u nog vragen hebben of contact willen opnemen kan dat via ons contactformulier.

Wij willen u veel winkelplezier toewensen op de website.